Reklamacje i zwroty

Doznania na wyższym poziomie przyjemności...

XfbfKYVPHBMFAhExHrJ09TQoDOmm2waXuhXeSM7lA NtyQKDOMUO6pHR IgqNmKAevaAWqIaZyAQZdnpfQhN6oZeDZqAF2Xn M3nkeG dF KPP IwyuPRkvI5UmMC gLWC8eNzkVunaMjAJKSu4LGQ Reklamacje i zwroty

Wzór formularza zwrotu do pobrania: tutaj.

Zwroty

Oferujemy wygodną i łatwą procedurę zwrotów. 

W przypadku gdy dany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub stwierdzisz, że nie jest on jednak dla Ciebie, możesz go bez problemu zwrócić w terminie 30 dni od daty dostawy. 

Pamiętaj jednak, że ze względu na higieniczny rodzaj produktu, zakupione towary nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania. Możemy przyjąć tylko produkty bez naruszonych plomb, czy rozerwanej folii. Produkty, które zostały zanieczyszczone lub których metki lub plomby zostały zerwane nie będą akceptowane przez producenta, co poskutkuje odrzuceniem zwrotu. 

Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towarów, które są dostarczane w zabezpieczonych opakowaniach, a które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Jak dokonać zwrotu?

1. Do przeprowadzenia procedury zwrotu potrzebny jest dowód zakupu (paragon lub faktura). 

1. Napisz do nas bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@playme.com.pl

2. Odeślij zakupiony produkt w oryginalnym opakowaniu, bez oznak użytkowania. Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotu – (kliknij tutaj aby pobrać FORMULARZ ZWROTU) wraz z dowodem zakupu. 

Bardzo prosimy o zapakowanie zwracanego produktu w taki sposób aby uchronić go przed ewentualnymi zniszczeniami, które mogą powstać w trakcie transportu. Produkty, które ulegną uszkodzeniu w trakcie transportu z powodu niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki, nie są uprawnione do zwrotu. 

3. Zwracane produkty wyślij do nas na adres: 

PlayMe –zwrot/reklamacja

Podkomorzego 3/1

05-270 Marki

4.  Koszt zwrotu ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem lub do punktów odbioru. 

5. Po otrzymaniu przesyłki, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, zwrócimy Ci wszystkie poniesione przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia produktu. 

Jeżeli wybrałeś sposób dostawy inni niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów. 

Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie, które nie będzie się dla Ciebie wiązało z żadnymi kosztami.  

fvWblR3CJ 4hNLtJnfXhcUfqGGhyfT21X3hmwAyImo8l IG2or2EfVJSNoo riyajUjuke6VY7bK6TAHFnOIv5KIlE QdgDkVOpfaxARugciBa RRPKEms9Ip8UPW2xA kU90upYG4PXKKAiy cJmw Reklamacje i zwroty

Reklamacje 

Dążymy do tego aby wszystkie zakupione produkty były wolne od wad oraz najwyższej jakości. W przypadku jakichkolwiek wad produktów zamówionych za pośrednictwem naszego Sklepu możesz zareklamować je u producenta poprzez PlayMe.pl. Skontaktuj się z nami aby ustalić warunki wymiany lub zwrotu zakupionego towaru. 

Jak rozpocząć proces reklamacji? 

1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na poniższy adres pocztowy: Podkomorzego 3/1, 05-270 Marki, lub na adres e-mail: kontakt@playme.com.pl.

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać poniższe informacje: 

a. Powód reklamacji

b. Nazwa produktu

c. Data zakupu

d. Zdjęcie usterki

e. Szczegółowy opis usterki

oraz dane kontaktowe: 

a. Osoba kontaktowa

b. Nazwa firmy 

c. Adres email

d. Telefon kontaktowy 

e. Adres Konsumenta

f. Numer konta bankowego

3. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt czysty i higienicznie zapakowany wraz z dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.  

Do przesyłki dołączony być musi również dowód zakupu (paragon lub faktura). 

4. Sprzedający w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 

6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedający niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na nowy lub wadę usunie. Klient może również złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu lub usunięcia wady produktu, Sprzedający zwróci Klientowi należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 

7. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

Twoje zakupy0
Brak produktów w koszyku...
Kontynuuj zakupy...
0