1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej w sklepie PlayMe.pl za pośrednictwem sklepu internetowego PlayMe.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), którego właścicielem jest Warsaw Night Apartments z siedzibą w Ząbkach, przy ul. Hansa Christiana Andersena 38 B/22, o numerze nip 1251670879.
§ 1 Kontakt ze sklepem
1. Adres reklamacyjny:
PlayMe
Prądzyńskiego 20a/43
05-200 Wołomin
2. Adres e-mail Sprzedawcy:
kontakt@playme.com.pl
3. Numer kontaktowy: +48 798 443 759
§ 2 Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Adres pocztowy – imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
3. Cennik dostaw – dla zakupów powyżej 300zł, dostawa na terenie Polski jest zawsze darmowa. Reszta cen dostaw zgodna z cennikiem wybranego przewoźnika- informacja o cenie przy finalizacji zamówienia.
4. Dostawa – czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, towaru określonego w zamówieniu.
5. Dostawca – oznacza podmiot z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów (firmę kurierską).
6. Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dowód potwierdzający zakup Towaru.
7. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
8. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
9. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
10. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
11. Konto klienta – są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
12. Konsument – konsument w rozumieniu Art. 22 z indeksem 1 Kodeksu Cywilnego
13. Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Towarów oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in. sposobu dostawy.
14. Kupujący – odnosi się zarówno do Konsumenta jak i Klienta.
15. Miejsce wydania rzeczy – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.
16. Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
17. Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę.
18. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
19. Przedmiot Umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
20. Punkt odbioru – miejsce wydania produktu będące placówką pocztową lub punktem partnerskim, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego.
21. Sklep – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.playme.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.
22. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Warsaw Night Apartments spółka cywilna, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 1251670879, REGON 369569100.
23. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
24. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie za pośrednictwem Sklepu internetowego, między Klientem a Sprzedawcą.
25. Wada – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, dotyczy wady fizycznej oraz prawnej.
26. Wada fizyczna – polega na niezgodności produktu sprzedanego z umową, zwłaszcza gdy:
a. nie ma właściwości, które produkt ten powinien mieć ze względu na cel oznaczony w umowie albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b. produkt nie jest odpowiedni do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia produktu;
c. produkt został wydany kupującemu w stanie niezupełnym.
d. produkt sprzedany ma wadę również w razie jego nieprawidłowego zamontowania i uruchomienia jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy.
e. produkt nie ma właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem.
27. Wada prawna – produkt dotknięty jest wadą prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej, jest obciążona prawem osoby trzeciej albo ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
28. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu PlayMe.pl określające: rodzaj oraz ilość produktów, rodzaj dostawy, miejsce wydania rzeczy, rodzaj płatności, dane Kupującego oraz inne treści przewidziane prawem.
§ 3 Warunki ogólne
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
2. Zakupy w sklepie mogą być dokonywane przez osoby pełnoletnie
3. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem oraz niniejszym regulaminem.
4. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
5. Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się dostarczać produkty wolne od wad.
6. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto. Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który zostanie określony przy podsumowaniu Zamówienia i wyborze formy dostawy i doliczony do kosztów Zamówienia. Koszt dostawy znajduje się w cenniku dostaw.
7. Sprzedający informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.
7. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po
założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
8. Sprzedający zapewnia Kupującemu korzystającego z systemu poprawność działania sklepu w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu PlayMe.pl, należy je wszystkie wyłączyć.
6. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
§ 5 Zawarcie umowy i realizacja
1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. Usługi mogą być niedostępne dla Użytkowników podczas okresowej konserwacji Sklepu Internetowego oraz w razie jego awarii.
2. W celu złożenia Zamówienia należy:
a. zalogować się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji poprzez wypełnienie stosownego formularza elektronicznego w Sklepie Internetowym, pod warunkiem akceptacji Regulaminu, Polityki Prywatności.
b. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – należy:
- dodać produkt do Koszyka
- wybrać rodzaj dostawy z listy dostępnej w Sklepie Internetowym
- wybrać rodzaj płatności spośród opcji oznaczonych jako dostępne w Sklepie Internetowym
- wybrać miejsce wydania rzeczy
- sfinalizować zamówienie poprzez użycie przycisku „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”.
3. Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.
4. Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego.
5. Średni czas realizacji zamówień to 24-48 h (1-2 dwa dni robocze). Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy.
6. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem partnerów handlowych (hurtowników) w ramach usługi Dropshippingu.
7. W przypadku, gdy realizacja części lub całości Zamówienia nie będzie możliwa Sprzedający bez zbędnej zwłoki (pocztą elektroniczną lub telefonicznie): a) poinformuje Klienta o anulowaniu Zamówienia w całości (Zamówienie uważane jest wówczas za niezłożone) albo b) zaproponuje Klientowi anulowanie Zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa. W przypadku wyboru tej możliwości przez Klienta, przedmiotem Umowy Sprzedaży będą Produkty objęte pozostałą częścią tego Zamówienia (w części niemożliwej do realizacji Zamówienia to uważane będzie za niezłożone).
8. W terminie dwóch (2) kolejnych dni po otrzymaniu od Sprzedającego propozycji anulowania Zamówienia w w części Klient może potwierdzić Sprzedającemu w odpowiedniej formie (tj. pocztą elektroniczną) swoją zgodę na częściowe anulowanie Zamówienia. Jeżeli w tym terminie Klient nie przekaże Sprzedającemu stosownego potwierdzenia, odnośne Zamówienie traktowane będzie, jako anulowane w całości przez Klienta.
§ 6 Metody płatności oraz dostawy
1. Klient może skorzystać z poniższych metod dostawy zamówionego produktu:
a. InPost (Kurier, Paczkomaty)
b. Poczta Polska (Kurier, dostawa do punktów pocztowych, Żabka, Lewiatan itd.)
2. Klient może skorzystać z poniższych metod płatności:
a. Płatność za pomocą bramki przelewy24
§ 7 Prawo do odstąpienia od umowy
1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Przy czym z uwagi na higieniczny rodzaj produktu, produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Możemy przyjąć tylko produkty bez naruszonych plomb, czy rozerwanej folii. Produkty, które zostały zanieczyszczone lub których metki lub plomby zostały zerwane nie będą akceptowane przez producenta, co poskutkuje odrzuceniem zwrotu.
Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towarów, które są dostarczane w zabezpieczonych opakowaniach, a które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu na formularzu dostępnym na stronie internetowej Sprzedawcy lub w innej formie zgodnej z Prawem Konsumenckim.
3. W przypadku odstąpienia od umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej dokonać zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inni niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów.
Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
5. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
a. adres do zwrotów:
PlayMe –zwrot/reklamacja
Prądzyńskiego 20a/43
05-200 Wołomin
6. Podstawą rozpatrzenia zwrotu jest dostarczenie wraz z przesyłką faktury VAT lub kopii internetowego potwierdzenia zamówienia. Internetowe potwierdzenie zamówienia wysyłane jest na adres mailowy podawany podczas składania zamówienia przez Klienta.
§ 8 Warunki reklamacji
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Sprzedający jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres Sprzedawcy. W zgłoszeniu powinny znajdować się poniższe informacje:
a. Powód reklamacji
b. Nazwa produktu
c. Data zakupu
d. Zdjęcie usterki
e. Szczegółowy opis usterki
oraz dane kontaktowe:
a. Osoba kontaktowa
b. Nazwa firmy
c. Adres email
d. Telefon kontaktowy
e. Adres Konsumenta
5. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt czysty i higienicznie zapakowany wraz z dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.
Do przesyłki dołączony być musi również dowód zakupu (paragon lub faktura).
5. Sprzedający w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedający niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na nowy lub wadę usunie. Klient może również złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu lub usunięcia wady produktu, Sprzedający zwróci Klientowi należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
Pobierz wzór formularza odstąpienia od umowy: tutaj
§ 7 Warunki gwarancji
1. Produkty sprzedawane przez Sklep są objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
2. Jeśli producent lub dystrybutor udzielił gwarancji na dany produkt, Klient może reklamować wadliwy produkt bezpośrednio do podmiotu udzielającego gwarancji, natomiast Sklep może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego lub do Sprzedającego.
Reklamacja powinna być złożona stosownie do postanowień § 6 Warunki reklamacji.
3. Kupujący powinien zawiadomić o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po roku od daty wydania towaru.
4. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie.
§ 8 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: https://www.uokik.gov.pl i https://www.rf.gov.pl.).
2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą.
b. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
c. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, takich jak, m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
§ 8 Chat online
1. Sprzedawca umożliwia Klientom kontakt poprzez chat.
2. Usługa elektroniczna chat online świadczona jest nieodpłatnie oraz na czas oznaczony, do momentu zakończenia konwersacji i zamknięcia okienka chatu.
3. W celu skorzystania z chatu online z pracownikiem Sklepu, należy najechać kursorem myszki na okienko chatu znajdujące się w prawym, dolnym rogu strony, podać prawidłowy adres poczty elektronicznej, wypełnić pole treści wiadomości oraz potwierdzić klawiszem „wyślij”.
§ 8 Dane osobowe w sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klienta zbierane są przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę również w celu marketingowym. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak podania danych może uniemożliwić realizację zakupu.
3. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
4. Stosowane są odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, które zapewniają ochronę danych osobowych.
5. Odbiorcami danych osobowych Klientów sklepu mogą być:
a. przewoźnicy i pośrednicy realizujący przesyłki na zlecenie Administratora
b. podmioty obsługujące płatności w Sklepie internetowym
5. Zasady zbierania, przetwarzania oraz przechowywania danych osobowych Klientów zawarte są w dokumencie „Polityka Prywatności”, dostępnym na stronie internetowej Sklepu pod zakładką „Polityka Prywatności”.
§ 9 Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn takich jak: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nieujętych w poniższym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.